Dzelzceļa tīklu vēsture -
Latvijas brīvvalsts
1919.g. 5. augusts. Kopš šīs dienas visu augšminēto dzelzceļu, izņemot Liepāja - Aizpute, ekspluatāciju veic Latvijas dzelzceļu virsvalde. 5.augusts ir Neatkarīgā Latvijas dzelzceļa dibināšanas diena.
1929. gads
Glūda - Liepāja (164 km), valsts;
1934. gads
Ventspils-Pope - Dundaga ar 600 mm sliežu platumu (51 km), valsts, daļējā ekspluatācijā līdz 1963.g.;
1934.gads
Mežu ceļi (600 mm), Ogre - Laubere, Inčukalns - Allaži, Siliņi - Elkšņi, Plintiņi - Rauķukrogs (104 km); valsts, nodoti mežu ministrijai;
1934.gads
Pakalnieši - Kūdupe (30 km), valsts, ekspluatācijā līdz 1944.g.;
1935.gads
Liepāja - Kuldīga (98 km), valsts, posms Liepāja - Alsunga 1944.g. pārbūvēts uz 1524 mm; Alsunga - Kuldīga ekspluatācijā līdz 1974.g.;
1935. gads
Madona - Lubāna (35 km), valsts; ekspluatācijā līdz 1990.g.;
1936. gads
Krustpils - Jēkabpils (4 km), valsts, ekspluatācijā līdz 1944.g.;
1937. gads
Rīga - Rūjiena (140 km), valsts;